För mycket på en dag

Jag var ute och gick på elljusspåret igår och höll på att få en hjärtattack. Det låg en huggorm vid vägens kant och jag rusade förbi den, väl medveten om att jag kanske skulle behöva passera den på hemvägen igen. Och mycket riktigt låg den kvar...på exakt samma ställning en timma senare..hmm, den var nog död. Men jag rusade förbi den i alla fall. Rädd? Ja, det kan man säga.

Och inte nog med det så ligger det en cirkus precis vid spåret. Jag är skiträdd att det ska hoppa fram en clown. Rädd för clowner? Om man säger så här, måste jag välja mellan en orm eller clown väljer jag nog ormen!


Kommentarer
Postat av: Loffa

Du är en sådan fjant!

Om jag inte hörs av under helgen så är det för att jag: 1. har slutligen kolat vippen av allt som behöver göras 2. faktiskt gör allt som behöver göras 3. har skitit i allt och gömt mig i Aneby eller nåt.

Bara så du vet.

2010-09-03 @ 17:28:33
URL: http://prastlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0