Köproblem

Kom precis hem från matbutiken och är svettig och sur. Jag hade bara handlat lite chips och dipp och hamnade bakom en kvinna som hade ett BERG med mat i sin vagn. Jag var ganska så säker på att bli framsläppt eftersom det ändå hör till att man gör så. Men icke. Jag gjorde som varje svensk gör i en sådan situation, jag säger några fula ord i huvudet och biter i det sura äpplet. Men sen när hon slängt fram alla varor och skulle betala visade det sig att hon inte hade några pengar. Vad är det för inavlad varelse som går till affären, lägger en massa varor i vagnen och sedan inte kan betala? Jag var på så dåligt humör att jag gick till förbutiken och köpte chokladdessert. Som jag tuggar i mig nu. Innan middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0