Dramaten nästa?

Det gick jättebra på teatern! Jag är så stolt över mig själv och de andra skådespelarna att vi gjorde det! Först när jag gick in så ville jag inget annat än att gå ut igen men det släppte efter ett tag och sedan hade jag bara roligt. Och många kom det, stolarna räckte inte till så de fick hämta fler. Det känns riktigt bra att jag har gjort det här så nu har jag skrivit upp mig på fler gånger.

Jag skulle egentligen till Skåne idag men är så trött så jag väntar lite. Framför allt tills det har blivit varmare, är det verkligen Maj? För det känns som September...


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Oj ,tack så hemskt mycket! :D Vad glad jag blir!

Åh, älskar konata ^^



Vad bra att du svalde scenskräcken och kept on going, sådant är verkligen modigt och coolt ^^

2010-05-10 @ 09:50:05
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0