Helgen i Småland

Har varit i Småland över helgen men har knappast tagit det lugnt, tänkte att jag skulle städa ur rummet men så blev det inte. I fredags var jag och red med Sofia och Linda, det var jätteroligt men jäklar vilken träningsvärk jag har nu! Vi travade och galopperade mesta av tiden. I lördags fylle Sofia tjugosex år så då firade vi henne med en liten fest, av mig fick hon roslotion och en blå borste. Och så spelade jag monopol för första gången i mitt liv! Lite sent kanske men men..
I går var jag och hälsade på pappa och hans familj, han har varit i Thailand i några månader nu så det var första gången vi träffades i år. Då fick jag en Hello Kitty-armband, det var gulligt av honom. Och så fick jag hem en massa vårrullar - gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0