Midsommar

Har spenderat halva dagen med att städa och halva hos min syster. Sen åkte vi en sväng och såg på den vackra naturen i säkert förvar bakom glas så de äckliga krypen inte kunde komma in. Nu har jag ångest för att det är en lurvig jättespindel i badrummet. Jag tar den inte. Någon som inte är rädd för spindlar som kan döda den åt mig? Snälla...

Min systers bar.

Bartendern
En midsommartårta..mmm
Och sällskapet minus en man som just då hade brännskadeproblem och avlägsnat sig från församlingen.

Det var en rolig dag. Jag kom tvåa på en tävling! Hehehe...kyss marken där jag går ..jag är ingen dålig förlorare men jag är en fruktansvärd vinnare.

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0