Linköping nästa, nästa Linköping

Imorgon, klockan 06.30 (!) så far vi iväg till Linköping. Anledning? Min syster ska prästvigas. Det blir första gången jag går på en prästvigning så det ska bli spännande. Hon har gått en utbildning på sju långa år så det måste vara skönt att äntligen bli klar. Jag är oerhört stolt över henne, hon är fantastisk på många sätt.

Men jag kommer vara död imorgon. Av trötthet^^

Här ska vi träffa Gud.
I det gula huset ska vi ha festen.

När jag var och handlade skor med pappa så frågade försäljaren vilken tillställning jag skulle ha skorna på. Och pappa sa "Det är till en skolavslutning"...Hahaha...nåja, det är ju en slags skolavslutning men är det inte att dra ner det några nivåer:D

Ha det så bra imorgon, people!

Kommentarer
Postat av: Prästlina

Gulle du! Är stolt över dig också. Tack för att du kom till mässan idag. Nu till Pippilotta och motionera - roligt!

2010-06-20 @ 15:09:30
URL: http://prastlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0