Vakna, det är donpiano

Jag har ägnat några dagar åt att sova därav frånvaron från bloggen. Men nu har jag vaknat, idag har jag till och med plockat svamp i skogen och rescenserat en film för min ointresserade syster. Och så har vi haft familjemiddag idag vilket ALDRIG händer. Men det var roligt och gott.

Jag är så stolt över mig själv att jag klarade av den lilla pjäsen i lördags. Men precis innan jag skulle gå upp så fick jag en panikattack och ville bara fly därifrån. Men jag tog mig upp och lyckades genomföra stycket och efteråt kändes det så bra. Jag överlevde! Och igår var det avslutning och då passade jag på att klä upp mig lite.

Är det någon som minns Aqua? Jag var ett STORT fan i min barndom. Och det var på den tiden då youtube inte fanns så för att se musikvideon fick man sitta 19.00 framför Voxpop. Det var tider det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0