Nu gjorde jag det igen

Mer Anna-relaterat pinsamheter på gång....Hon hade en tumör för femton år sedan och lite är fortfarande kvar i huvudet vilket förstås är hemskt. Men grejen är att när en cancermänniska är i samma rum så blir man genast lite försiktigare...ungefär som att man inte vågar dra cp-skämt när en förståndshandikappad är i närheten..

I alla fall så pratade vi om min syster som ofta pratar i telefon...och jag mitt dumpucko säger: Ja vilken dag som helst får hon nog CANCER! HAHAHA!!!
och tänker i samma stund: shit.
och vågar inte se på Anna.

Men hon bara skrattade vilket var skönt...herregud, jag och min stora glapp-käft.

Nu ska vi se på Lets Dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0