Hundutställning i Gryttinge

Igår så var vi på hundutställning i Skåne men det var ett elände att ta sig dit. Först så glömde vi pengarna och fick åka tillbaka för att hämta men när vi väl var där så var det bara kul. MASSOR av söta hundar. Jag fick en chans att titta på chinese crested som jag är intresserad av men jag är inte lika sugen längre på en sådan. Däremot så förälskade jag mig i puli - ni vi det, de här krulliga rastahundarna. Så mysiga och söta! Längtar till den dagen då jag får en alldeles egen hund:D

Chinese Crested. Fina men stirriga.

Chinese crested powder puff, en variant som är lite med sällskaplig.

Puli. visst är de häftiga?

Den här stackars hunden hade gett upp totalt.


Kommentarer
Postat av: katarina

ser ut som hund på bild 3 är död!

2010-07-15 @ 15:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0