Ännu en söndag

Missade hela melodifestivalen igår men det gör inget, gjorde så mycket annat roligt! Idag har det varit extremt segt. Gick inte och la mig förrän halv tre och vaknade vid elva med blodsprängda ögon. Men sen åkte vi inte till Löddeköpinge och handlade mat, passade på att smuggla ut popcorn som jag tänkte äta imorgon, sockrade popcorn, har ni ätit det någon gång? Det är mumsa:D

Annars har jag ägnat stora delen av dagen med att gosa med katten Sten, det är en myskisse det, en stor katt med stridsärr på pannan, han är säkert tio år och hur go som helst - det skulle vara så kul att adoptera honom men jag vet inte hur han känner inför den framtidsutsikten. Får nöja mig med gossedjur så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0