Rätt inställning till livet

Har ni lekt den här leken där man sätter skriver 1-9 på ett papper och sedan sätter in namn och låttexter? Fruktansvärd rolig lek. Jag testade den igår på min mamma och min syster. Min systers svar var de bästa. Hennes inställning till livet? Mamma Mu!

Så här går leken till: Skriv 1-9 på ett papper. På 1 och 5 ska du skriva namnet på någon av det motsatta könet. På 2, 3 och 4 ska du skriva namnet på någon som du känner, vem som helst! På 6, 7, 8 och 9 ska du skriva låttexter.

1 är den du älskar, 5 är någon du känner men inte förstår, 2 är den du bryr dig mest om, 3 är den som känner dig bäst och 4 är din bästa vän. Låt 6 hör ihop med person 1. Låt 7 hör ihop med 5. Låt 8 handlar om dina känslor. Låt 9 är din inställning till livet.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Måste testa den leken!! å hitta nån att leka med! .))

2010-08-18 @ 20:35:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0