Vad gör man?

Nyss dök det upp tre Halloween-ungar och vill ha godis.

- Fast jag har inget godis (helt sant ochså)

- Men...har du något annat?

- Nä, jag har inte ens frukt

- Pengar?

- Nä! (lögn men det är mina pengar som jag slitit för). Då blir det bus!

Sex oförstående chockade ögon.

- Har ni inget bus?

Då började dom skruva på sig så då lät jag dom gå på nåder. Sedan hörde jag hur postluckan smällde till och något fladdrade ner på hallgolvet. "Ungjävlar" hann jag tänka, "nu har dom slängt ner en spindel eller något annat äckligt. Men det visade sig vara en teckning - Gud så gulligt! Men jag gillar fortfarande inte att barn halloweenar på allhelgona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0