Gloomy Monday

Nu har höstdeppigheten satt sig in i kroppen. Du vet, när man blir så där tung i själ och hjärta och TRÖTT! Herregud vad trött jag är hela tiden...Och det är svårt att sova med herr pip bredvid sig, alltså hunden, få inte några konstiga idèer nu tack;)
Är jättesugen på varm chokladdryck men då måste jag klä på mig något redigt och ta mig ut i höstrusket och tänk om jag träffar någon och inte orkar jag sminka mig nä det får nog vara...
Usch, jag hör själv hur klagit och tråkigt detta inlägg blev, lovar och svär att snart skriva ett inlägg om det roliga med hösten, för visst finns det något positivt med allt detta regn och grådask??? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0