Vart leder denna väg...

Jag har tänkt ett bra tag nu att jag ska söka till folkhögskola och är inne på tre olika - Sörängen i Nässjö, Vadstena eller Gotland. Alla tre har sina fördelar men det lutar nog mer åt Gotland. Saken är den att jag har koncentrationssvårigheter och behöver allt stöd i världen för att klara av studier och då tyckte jag nästan Gotland lät mest lovande. I Nässjö har min kusin gått och hon har bara positiva saker att säga om den skolan. Vadstena är inte lika hett för jag känner ingen som har gått där. Vet ju fortfarande inte vad jag vill göra mitt liv och ibland känns det som om tiden bara rinner iväg och man står och trampar på samma ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0