Hey-ho Hey-ho till mitt jobb jag går

Jag skiter i och ta den där sprutan då`ra! Herregud, det har väl ingen betydelse. Tänk om det är något konstigt i sprutan och alla som har tagit vaccinet blir zombies, och vi som inte tog det måste kämpa för jordens överlevnad..mhm..det tänkte ni inte på:D

Fick veta igår att jag ska hoppa in åt en svinsjuk tjej idag. Visst, kul att tjäna pengar men jobbet är ganska segt, sitter mest och stirrar på klockan...plus att jag inte gillar barn, förstår mig inte på dom. Vad är det dom vill egentligen? Och dom är så små att man kan råka trampa ihjäl dom om man inte är försiktig. Fast jag gillar inte vuxna heller, fantastilösa freaks. Jag gillar australiensare..fast jag har bara träffat en..men han var härlig! Brett hette han - som i "brett" leende hahaha!!

Men nu ska jag förbereda mig för att gå till jobbet, krävs mycket mentalt förberedning (ska sova med andra ord)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0