Uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag skrev något, mycket dåligt av mig men jag har en bra anledning och det är inte studier. Nej, i helgen har jag haft karlbesök och det har varit riktigt trevligt utan att gå in på detaljer *fniss*
Är på himla gott humör nu iaf och är beredd att ta tag i studierna, har gått in lite i återvändsgränd med det där, vill egentligen att det ska vara över så jag kan börja arbeta någon gång! I fredags lämnade jag in ett skolarbete och väntar nu med spänning på vad läraren har att säga om det. Kan ärligt säga att jag inte lagt ner så mycket tid och energi på arbetet men det är inte helt skit heller. Nu ska jag gå en runda med hunden. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0