Oväder

Vilket oväder det var här i morse! Jag vaknade vid två-tre tiden på morgonen av att det åskade. Räknade och insåg att det var ganska långt borta så jag somnade om men bara några minuter senare så kom det en jätteblixt! Hela rummet lyste upp och det gjorde ont i ögonen! Då började jag iaf bli lite nervös, är inte åskrädd men har däremot fobi för elektricitet. Därför så gick jag ut i hallen och lade mig på hunden. I normala fall brukar jag krama en nallebjörn men nu hade jag ingen i närheten därför fick det bli hunden. Hon hade inget emot det, tyckte bara det var trevligt med sällskap. Sen vaknade min syster så då satt vi uppe en halvtimma och tittade på spektaklet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0