Eurovision song contest 2009 - final låtarna

Litauen. Inte alls bra, han velar för mycket)

Israel. Fantastiskt bra, äntligen en låt om fred som faktiskt funkar.

Patricia Kaas, 2005Frankrike. Själsdödande och tråkig tråkig tråkig.

Sverige. Hon kom igång på slutet. Bra gjort!

Kroatien. Vackert och mäktigt.

Portugal. Sött.

Island. Jättebra och hon var säker på rösten.

Grekland. Låten var dålig men han är fantastiskt energisk.

Armenien. Härligt och annorlunda.

Ryssland. Dåligt och självmordsbenäget.

Azerbajdzjan. Härligt!!!

Bosnien. Jag gillade refrängen och scenframträdandet.

Moldavien. Påminde om Moja Stikla men annars var den rolig och glad.

Malta. Gillade sången men kan inte med hennes ljusa röst.

Estland. Den här var bra med sin mystik.

Danmark. Påminde lite för mycket om Ronan Keating, inget orginal.

Tyskland. Musiken var svängig och låten rolig. Ett plus för helproffsiga Dita!

Turkiet. Låten är sådär och dansen är förfärlig (jag är utbildad dansös så jag vet)

Albanien. Låten var bra och de två killarna som dansade i bakgrunden var fantastiska.

Norge. Låten fastnar men blir ochså snabbt tjatig.

Ukraina. Årets spektakel med manliga gladiatorstrippor. Fick mig ett gott skratt i alla fall.

Rumänien. Låten är bra men det känns som om man bara väntar på att den ska komma igång.

England. Det kan inte bli annat än bra om Sir Andrew Lloyd Webber sitter vid sitt piano på scen.

Finland. Musiken är väl bra på sitt sätt och tjejerna sjöng bra men killen klarar jag inte av.

Spanien. Tråkigt och förutsägbart. Intetsägande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0