Farväl 2008

Tänkte att jag skulle ta och avrunda året som gått.

*Gick (för en gång skull) i en bra skola, lärde mig inte så mycket men trivdes som fisken i havet. Lärde känna många härliga människor och lärde mig också mycket om mig själv.

*Lekt surrogatmamma under halva året vilket har varit både påfrestande och roligt.

*Färgat håret svart, sedan lila för att sedan blondera eländet.

*Blivit Russell Brand-frälst

*Nästan blivit av med kändisfixeringen

*Börjat leva ett hälsosammare liv

Det har varit ett bra år faktiskt men från juni och framåt har det varit mycket dötid. Men nu ser jag fram emot att börja studera igen. Det ska bli spännande att se vad som väntar under nästa sten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0