No Lullaby

En olycka kommer sällan ensam heter det och just nu stämmer det in på mitt liv. Vi snackar maginfluensa, halsbränna och sömnproblem - på samma gång! Plus att det sticker oroväckande i bröstkorgen.
Idag är jag inne i min femte dag som sömnlös. Det har hänt förut att jag inte kunnat sova på ett dygn eller två men aldrig så här länge! Men nu har min snälla syster skickat sömnpiller till mig så får vi se om jag får en dejt med John Blund. Annars har jag mycket att skriva om men det måste vänta tills allt har lugnat ner sig här.

"Börja dagen med att le så är det överstökat sen"
                                                                 C.W Field


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0