Vi drar till Malmö

Igår var det en trevlig dag i Malmö med syrran och Tanja. Vi fikade på ett trevligt ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter men fint var det! Självklart så fungerade inte kortet och jag hade inga lösa pengar så gissa vem som fick pröjsa? suck, vad pinsamt. Någon gång i mitt liv ska jag lära mig att ha lösa pengar i plånboken - lovar.

Jag var så peppad innan att shoppa. Malmö = shopping. Nu blev det inte så. Inget lockade. Men jag kan ju faktiskt inte lämna staden utan att ha köpt något så det fick bli ett par röda ballerinaskor som jag kan ha när jag inte orkar gå i klack.

Det var kul att träffa Tanja, det var så länge sedan men det kändes inte så för så fort vi satt oss ner och började prata så var det precis som det var igår vi var på Högalid och flamsade. Blev chockad att hon klippt av sig sitt långa hår, men det var bara fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0