Nu har jag anlänt

Nu är jag i älskade Skåne.

Det kom lite hastigt på. I förgår när jag gick upp så kom mamma ut i hallen och viskade "Lina sover i mitt rum, hon kom i natt". Vaaa...Jag hade inte ens märkt det.
Men då bestämde jag mig för att hänga med henne, först till Kalmar och sen till Skåne. Vi åkte genom Smedby på väg till Lindsdal och det var ju inte något som ändrats, dom har inte kommit så långt med bygget känns det som:-)

Nu ska jag i alla fall sova och kommer troligtvis sova gott i "mitt rum". Imorgon ska vi till Löddeköpinge och shoppa, på onsdag ska vi till Malmö och shoppa och träffa en vän också, på torsdag ska vi till slottet och på fredag blir det kanske utekväll. Sen får vi se vilken dag jag åker hem jag vet bara hur det ser ut so far.

Men god natt på er alla godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0