En vild dag i Växjö

Jag är helt slut! Har varit nästan sex timmar i Växjö med Linus. Det har varit en väldigt produktiv dag i alla fall. Jag har blonderat håret igen, ska lägga ut nya bilder snart. Jag har ochså köpt rosa presentpapper och två rosa flugsmällare. Jag köpte ochså en chokladkaka som jag tänkte ge till någon främling på stan bara som en god gärning. Jag tittade ut en tant i grå kappa som jag tyckte såg ut som hon behövde lite glädje. Men den jäveln ville inte ha! Här försöker man göra något osjälviskt men det var inte värt besväret! Jag ältade runt så mycket att Linus tröttnade på mig. Annars har det varit en rolig liten halvgalen dag. När vi kom hem så hade kläderna kommit från Ellos men jag funderar på att skicka tillbaka lite. Tunikan och blusen tror jag får åka tillbaka. Men två klänningar var väldigt läckra. En t-shirt med vargtryck får nog ochså stanna. Imorgon ska jag än en gång ringa på jobb och snälla gode Gud låt mig få det! Jag kan faktiskt inte försörja mig som hund och barn vakt resten av livet. Faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0