Drömtydning

Idag när jag vaknade så hade jag haft en riktigt händelserik dröm som jag dessutom kom ihåg i detalj. Så jag hoppade upp ur sängen och drog fram mina symbolböcker.

Här är drömmen:
Jag går på stranden längst en sjö. I sanden finns det tre hål och i en av hålen ligger en dödskalle. Det står en pojke bredvid som gråter. Sedan är jag plötsligt i trädgården i Nye och står framför en gammal dörr som inte går att öppna. Sedan är jag i en stor nedsläckt sal med massor av tysta människor. Där pratar jag med en f.d coach som ger mig medicin. Sedan så slåss jag mot en vampyr och det sista jag minns är att jag har på mig ett par svarta snygga skor.

Här är tolkningen:
Inom tid så kommer en ny början men det kommer komma hinder på vägen. Min hälsa kommer att förbättras. Jag måste kämpa mot mina negativa känslor och när allt är över kommer jag få pengar.

Låter det vettigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0