Honey, I`m home!

Nu är jag tillbaka! Och jag kan säga att jag är nu lycklig ägarinna till flera olika ägodelar värda femhundra kronor (och jag kan ochså säga att det är någon annan än jag som är femhundra kronor fattigare, hehe). Det har varit roligt faktiskt men efter ett tag började jag rulla tummarna. Plus att det var omöjligt att få upp värmen i elementen och ni som känner mig vet hur frysen jag är. Men oroa er icke, jag blev minsann uppvärmd ändå!
Det fanns en TV anno 1982 i rummet men inte någon internät (ve och fasa!). Jag minns att vi hade en likadan TV på båten men den visade svart/vita bilder. Jag hade faktiskt sett fram emot att få se simpsons men den visades aldrig! och när jag satt och väntade på att bilen skulle köras fram så sa TV-hallåan "Och om fem minuter börjar simpsons!". Typiskt när vi precis skulle åka!
Men nu är jag hemma igen men kan glömma att få vila upp mig. Imorgon så är det teater! Sedan så ska jag grunna över en viss middag. Och jag ska samtala med myndigheterna så får vi se vad det leder till.
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0