Med huvudet i sanden

HejHej!
Nu har jag varit så dålig på att blogga att jag skäms. Det finns dock en bra anledning - det har varit mycket på gång nu så jag har knappt hunnit med att andas! Men nu börjar det lugna ner sig lite så då kanske livet kan börja igen. Det som har hänt är att jag varit på många MÅNGA samtal med myndigheter. det låter precis lika gråtrist som det är. Nu ska jag troligtvis börja plugga. Igen. Inte för att jag behöver men för att jag inte har något val. det finns nämligen inga jobb att få och om jag inte vill sitta hemma och känna när hjärnan sakta lägger av så är det här enda alternativet. jag får inte heller flytta hemifrån vilket är piss. det går bra att bo hemma men vi är tre människor och en hund i en tvåa! med andra ord, det finns inte en enda egen vrå. då längtar jag nästan tillbaka till smedby då man hade eget rum och egen vind!
Jag hoppas ni alla har det bra där ute!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0