Klumpefot

Jag har sådan extrem otur så det inte är sant. Igår så travade jag runt i godan ro i lägenheten när det plötsligt stack till rejält i foten. Jag stod still ett tag och övervägde hur pass allvarligt det kunde tänkas vara. När jag sedan försökte gå så gjorde det jätteont. Alltså haltade jag ut i köket och ropade på mamma (som alla gör när något hemskt har hänt). Mor min kunde dock inte se något och ropade på syrran. Efter mycket petande så kunde vi konstantera att jag hade en glasbit i foten. Så det var bara fram med en nål, sprit och plåster. Jag är inte ett dugg känslig och klarar av det mesta utan bedövning men att en liten nål kan göra så jäkla ont det visste jag verkligen inte. Nu mår jag dock mycket bättre och väntar med spänning på nästa olycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0