The last Samurai

Jag skulle så gärna vilja se den filmen men får fan inte tag i den någonstans. När jag berättade för naneth att jag vill se den, så sa hon att hon redan sett den. Och vad gör hon sedan. Jo, hon berättar HELA filmen. Från början till slut. Sedan sa hon glatt: Nu behöver du inte se den!
Tack så jättemycket..

Var i alla fall inne på youtube och tittade på trailern och kom över det här klippet

http://youtube.com/watch?v=VX6xsIrZfdo

och sedan läste jag den här kommentaren

I agree with 99% of what you think about this scene. But Ujio is the man, I just love that guy! He doesn't say much in the movie, yet he just has "Don't fuck with me" written all over his no expression face.

Det gör ju bara att jag blir ännu mer intresserad av att se den. Men är den så bra?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var det söndagen efter att vi slutat som du menade...?

2008-05-13 @ 08:14:34
Postat av: alice

Hejsan! Du har vunnit den hallonröda designen i vår tävling (länk---->)http://aliceochmaria.blogg.se/1210511604_tvling.html#trackback



kontakta oss via vår mejl!

Grattis!

2008-05-16 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0