Märkliga dagar

De senaste dagarna sen jag kom tillbaka till kalmar har varit så märkliga. människorna har varit märkliga, vädret har varit märkligt, maten har varit märklig. det kan ju vara något fel på mig förstås, jag kanske ska trappa ned på simpson-tittandet. särskild sen jag såg min loverboy som en gul tecknad gubbe i en intim stund...ehum..

ikväll ska jag ÄNTLIGEN få se min granne ???   jag kommer aldrig ihåg vad filmen heter men det ska bli kul. efter det vankas det eurovision del 2. vi håller väl tummarna för charlotte, jag tror hon bara behöver andas och fokusera så blir allt bra. att analysera och oroa sig leder ju ingen vart.

kram på er alla kärleksfulla och märkliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0