Jag är en glad kanin

Hej Svejs!
Idag är det internationella huvudvärks-dagen. Ajajaj..och värktabletterna glömde jag i vetlanda..
Men jag har mycket att berätta

*JAG VANN EN LAYOUT-TÄVLING PÅ aliceochmaria.blogg.se/
Jätteroligt, jag känner mig som en super-vinnare! fast allt jag gjorde var att skriva en siffra så det är ju inte så att jag svarat på kluriga frågor...jag valde siffran 4 som är dödens siffra i Japan, men döden och jag kommer bra överens så..

*BLEV OBJEKT PÅ KAPPAHL I VETLANDA
Stod med mamma på kön och skulle säga något: "jag känner mig så..." och just då vände sig flera om och tittade..de bara stod där och tittade...."du känner dig så?" undrade mamma..."ut tittad"...Sen började vi högljutt disskutera varför folk alltid ska glo..jag hoppas de hade vett att skämmas...

*BLEV ANKLAGAD FÖR ATT VARA NARCISSISTISK
Vilket resulterade i att jag grunnade över det. Vaddå FÅR man inte se sig i spegeln? och sen pratade jag med power om det. det står ju att man ska älska sig själv. men man får inte älska sig själv för mycket. vad går gränsen?

*KOM TILLBAKA TILL SKOLAN
Efter mycket om och men så åkte jag tillbaks igår. jag hade mycket ångest och mådde så dåligt men hur kan man fortsätta må dåligt när man möts av ett "TJOHO" och sedan träffar en massa underbara människor som är så underbart goa. Jag bara undrar: hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0