Fläskmästerverk

My God in heaven and all the angels vilken vecka som varit!

Onsdag
Cabarè som var riktigt lyckat med roliga och härliga inslag (någon gång ska jag ta mig tid och lägga in videos på youtube)

Torsdag
Då var det klassens dag och vi skulle typ på fångarna på fortet men jag försov mig, missade bussen och fick tre utskällningar...kärlek till folket

Fredag
Ja, idag var det avslutning. Än har jag inte lipat men det kommer nog. Pelikanen och sheila-mila vann stipendium för god kamratskap..det var lite smågulligt. sen var det bara att säga hej då till de tre personerna som åkte idag..suck..tråkigt..
Efter det åkte jag och Tanja in till kalmar och då passade jag på att handla manga-serien "snow drop" och en kjol på indiska. sedan sökte jag jobb på indiska så på måndag ska jag prata med chefen..tjohoo!

Men, en tråkig sak. I onsdags brände jag mig (har kanske inte nämnt att jag har hudskriftssyndrom plus solallergi). Men det var inte så där jättefarligt. Idag brände jag mig igen och då var det mindre bra. nu hettar det från kroppen på ett mycket obehagligt sätt och det gör så j-vla ont i kroppen..grejen är att det är inte är bara huden som reagerar. hela kroppen får ont..och det är så JOBBIGT! jag menar, kunde jag inte blivit allergisk mot något normalt som pollen och bananer. det kan man ju leva med men lite svårt att undvika solen...men jag kan i alla fall roa folk med roliga vita fläckar här och där på brännan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0