Ångest i olika former - omväxling förnöjer

Ja, vad ska jag säga...valborgsmässoafton har aldrig varit viktig i min uppväxt så därför "firar" jag det inte..det är möjligt att jag gör det sen när det finns barn med i bilden, istället valde jag att titta på filmer - "Happy feet" och "stardust". två fantastiska filmer jag kan starkt rekomendera..men just nu är jag så blödig att jag lipar för varje scen där musiken går upp några takter..
i alla fall..imorse när jag gick ner till vardagsrummet och köket så såg det för jävligt ut..det har sett värre ut när festtåget dragit förbi men jag blir så trött, det är en obehaglig känsla att inte ha kontroll över sitt egna hem..och till skillnad från mina båda grannar kunde jag inte fly någonstans - jag var fast i mitt lilla rum på 20 kvadratmeter..det var mycket panik och ångest den kvällen...
och nu är det beslutsångest som gäller - ska jag åka eller ska jag stanna..det är ju i alla fall några dagar..
suck suck SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0