Ung själ i gammal kropp

Igår slutade dagen riktigt uselt dåligt..jag fick nackspärr (som inte har gått över trots vissa försök), jag blev skitsur på mig själv vilket gick över på missy vilket inte alls var meningen. sedan sov jag till tre idag, vilket nog var meningen, jag var så förbannat trött och jag tänkte - va fan, jag skiter bara i det.
jag har kommit in i den där perioden igen då jag bara vill skrika rakt ut och slå. min dator är i alla fall nedpackad i vinden så den är säker från mina utbrott. för det mesta är jag lugn och stillsam men så blir jag plötsligt förbannad, det är all skit man samlar på sig under tiden som behöver få utlopp.´
ikväll är det lost, det ska bli roligt. sen ska jag nog till affären och handla en tidning, fast det kan jag lika gärna göra imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0