om du vänder på huvudet lite till vänster..ok det var för mycket..

Hej alla(h)! hehehe..
jag lever och har hälsan(?) vad är det med mig idag med paranteser...(?)...nej, jag ska ge mig nu
idag är det faktiskt tre plusgrader och solen skiner..idag kommer in touch ut så jag ska vandra ner till affären sen och då är det mycket möjligt att jag köper mig en chokladkaka..
för övrigt så är det någon slags träffa-alla-vecka, vilket gör att jag inte kan blogga lika ofta tyvärr..ikväll är det film-maraton hemma hos mig! om ni vill kan ni titta förbi, det finns plats på golvet..vi ska se titanic, the hot chick, tristan och isolde, eragon...och kanske något mer om vi hinner..

måste berätta att jag betalade räkningar för första gången själv igår! med mina egna pengar! eller nåja, csn pengar som jag lånat, men men..

får jag tipsa om film? just like heaven med reese witherspoon..den var bra, riktigt bra..jag bölade och jag är ingen romantiker!

men nu ska jag gå och köpa den där tidningen...och chokladkakan...mums!

kram på er alla(h)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0