Men vad är det om - Aaargh!

Här är en lite update på natten som följde efter melodifestivalen. när vi kom tillbaka från datasalen var det röj i huset och jag kände verkligen inte för att festa eller att gå och lägga mig. därför så släppte snälla oskar in mig och missy i norra där vi kunde titta på TV. missy övergav mig ganska snabbt så jag satt där ensam i det disköverbefolkade köket och kände mig dum. men så kom chris in och då fick man prata av sig lite. det gick någon halvtimma och plötsligt knackade det på fönstret. jag var säker på att det var missy så jag gick och öppnade men där står fem stycken främlingar (två kände jag igen) och stirrade tillbaka. de var rätt på lyset och jag fick mig en chans att hånskratta lite för my god vad människor gör bort sig när de är fulla, det var så roligt!
efter filmen så vandrades det tillbaka till södra och efter det spårade det ut rätt rejält. det var nedrivna tavlor, vinglade människor, högljuda folk och en dusch mitt i natten som resulterade i att golvet i hallen blev titanic-blött. allt till ljuva toner av någon musik från nedre våningen. vid tre så dog festen ut och man kunde kurra ihop sig och sova. vaknade till liv vid tio och gick ned för att överblicka kaoset. det såg fan inte klokt ut med flaskor, ballonger och toapapper överallt i alla rum. och pricken över i:et var den döda råttan på slasken. don`t wanna know...
sedan kom vi på att nu kan vi hämnas när folket ligger med sin bakfulla så då satte jag på radion på högsta nivå men dessvärre fick det ingen effekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0