Jag har en underbar flicka vid min sida

Hej kära vänner!
Jag skriver (nästan) direkt efter melodi 4.0
och det har varit en lång kväll...jag har knappt hört något pågrund av ett gäng kycklingar som kacklat HELA tiden! och är det något jag hatar är det folk som inte kan hålla käften när det är melodi/eurovision. därför så ska jag kolla nästa vecka i lindsdahl och dom andra gången får jag väl åka hem för det här går inte, jag skulle kunna döda några..och grejen är att ingen kommenterade sångerna (jo, lite kanske) utan hur pass tjock/smal sångarna var, hur de var klädda, hur de rörde sig. OINTRESSANT! det som gäller är - SÅNGEN!
missy var den som höll mig borta från att gå ut i köket och hämta en kniv för att leka mitt-i-prick på de andra..

här är några av mina kommentarer i alla fall, och till skillnad från när man sitter i ett rum och inte kan komma undan utan måste lyssna behöver ni inte läsa mina åsikter..så det så!

*Sibels sång var bra men inte riktigt bra, jag minns liksom inte hur den går nu och det är inte bra
*Nordman var JÄTTEBRA! men jag älskar nordman så - jag är en patriot där!
*Bengtzings låt påminde om mika - grace kelly, inte så br
*kristian luuks dans med anna vnuk - helt underbart!

Och sist men inte minst - BJÖRN GUSTAFSSON! HELT UNDERBAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0