Ekorrar och Förhud

Igår så var jag i affären och skulle plocka åt mig lite godis då jag mötte två från skolan som genast började sätta igång om en ekorre som anfallit...eller hade den det? mystiken tätnar..fast jag har hört att ekorrar kan bli ilska och ta fram hagelgeväret och anfalla vi stackars oskyldiga människor som verkligen inte gör något djur någonsin illa..
igår var det roligt i alla fall med pizza och trevligt sällskap.

för en stund sedan fick jag ett sms av en bekant (vågar inte ge ut några namn här) som berättade att hennes kille hade ett samtal med sin far på telefon om förhud! låt mig upprepa - förhud! då måste man verkligen stå varandra nära om man kan prata om sånt med sina päron!

ikväll ska jag äntligen få se nordman när de bränner häxor på scen! kärlek till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0