Du har ett hjärta men jag saknar själ

Igår var jag ute med min syster i stora staden och shoppade. det var fullpackat med folk och eftersom det var kvinnodagen så var det människor ute med megafoner som ropade ut om våldtäkter och annat som man verkligen inte vill tänka på en vacker solig dag. i alla fall så handlade jag en bh som förminskar brösten (jag har e-kupa vilket inte är roligt alls), sedan handlade jag tre ursnygga trosor och ett par högklackade röda skor som jag nu måste lära mig gå i, jag har redan ett par höga skor men det är nästan otäckt när man stapplar omkring i dom. sedan åkte vi iväg till ett par kompisar till min svåger för att titta på andra chansen. det var inte så där jättekul, det kändes som parmiddag eller något och jag är way to young för att uppskatta något sådant..men det var trevligt folk iaf, jag är bara inte på humör. det kan bero på saker som hänt min syster som jag fick veta igår.
nu ska jag i alla fall gå till affären och handla aftonbladet, måste läsa! såg ni carolas o-mun när hon inte gick vidare! hahaha! that bitch, där fick du! bara för att man har ett känt namn betyder det inget! men jag tror inte att någon tänkte så, jag tror det hänger på sången, låten var bra men de gjorde det inte bra. nordman däremot är bra med en scenhistoria. men om nordman skulle gå vidare till serbien så hoppas jag att de ska sjunga på svenska, men då är det ju viktigt att de poängtera till europa att det handlar om häxprocessen och att de inte är för det. det var lite av mina tankar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0