Äntligen Frej dag

Idag vägde jag mig och jag har gått ned 1.3 kg på tre dagar! tjohoo! fast jag gick ned mycket snabbare i vikt när jag var i skåne förra sommaren..anledningen till att jag gått ned i vikt är ochså för att jag har bakterier i magen som vägrar låta mig få äta.
ikväll hoppas jag att TV är min! missy ska ut med mallis på stan, pellemannen och "sheila" är inte hemma. jag tror kramkalle ska hitta på något, det brukar han göra. så det är bara jag och tanja i huset..och jag funderar på att hyra några filmer och bänka mig...vi får se..
imorgon blir det radikal förändring hos mig för då ska jag färga håret - lila! så jag ska update om det imorgon..
jag hade en sådan fruktansvärd hicka innan, det kändes som om något inre organ nästan trycktes ut ur kroppen, inte roligt alls..sedan hade jag ett praktgräl med naneth vilket tar på krafterna, men jag får väl skita i ungarna då som alla andra och läsa i tidningen om fem år att en tonårskille misshandlade en kamrat till döds..
nu ska jag gå och tvätta,  sedan ska jag till affären.
så ha en bra dag alla folk där ute och kom ihåg - Godhet lönar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0