Antingen är det klimakteriet eller för många halvnakna män

Så! Då var årets melodifestival klart! och nu är det bara att sikta in sig på eurovision song contest in serbia..
om rätt låt vann? det är bara att se. det kan vara så för det är en vinnarlåt och hon gjorde det bättre den här gången men jag har hört rykten om att det mest är kvinnor som sjunger ballader i år i eurovision så det kunde varit så kul att skicka BWO med energiknippen Martin (som för övrigt var så jävla sexig). jag hade också hållt tummarna för Nordman, delvis av patriotiska skäl men också för att den är så pass annorlunda att det hade kunnat gå. Sanna Nielsen var fantastisk, det var precis som om hon menade varje ord hon sjöng men en ballad kan försvinna lätt i eurovision, tyvärr. jag tror nog att Hero är rätt, men som sagt vad det är bara att vänta och se.
Nour, Kristian och Björn var alla jätteduktiga och gjorde ett fantastiskt jobb och jag vet att det är tjatigt men Björn Gustavsson gjorde hela showen värd att se på (och jag är en inbiten schlagerfantast). Han vill jag se mer och mer och mer av! plus att jag vill få lite av hans coolhet då kanske jag klarar av att redovisa...

kvällens hottingar - Ola Salo (the man), Martin Rolinski (the body), Björn Gustavsson (everything between)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0