Ångestdagen

Idag var det framtidsdag, då skolan ordnade att man fick gå till olika stationer. men först skulle man sms en önskan till en mobil, jag önskade mig ...nej, det säger jag inte, då kanske det inte blir sant..
sedan gick jag till en snubbe som pratade om högskolan i kalmar, sedan var det fika som jag fick hoppa (delvis för att jag blev rädd för kalle/erik kombinationen och delvis för magen, sen var det CV vilket var jättebra och sist vårmiddag! jättegott! efter det åkte jag, missy och mila till kalmar och vinkade av missy som skulle med tåget, fick en bamsemyskram där på stationen, det kändes precis som i en film..eller nåt.
sedan gick jag till åhlens och köpte en cd för 79 spänn. försökte köpa månadens nemi men korthelvetet fick inte kontakt med banken..vad faan..sedan fick jag ställa mig på stationen och vänta på bussen..det var en otäck man 20+ som satt en bit ifrån och målade...när jag vred huvudet till höger satt det en otäck femtonåring och stirrade, när jag vred huvudet till vänster stod det två påtända tonåringar, tillslut (bara för att vara säker på kosmos) vände jag mig om..och jajamänsan..en otäck snubbe med en kamera stod uppe på backen och fotade...märkligt..jag fick åka buss som barn! hehe..det lönar sig att sätta upp håret i råttsvansar och begåvas med en ljus pipig röst..
nu har jag haft ett långt samtal med pelle, förhörde honom på provet, sedan satt vi mest och pratade skit..fast det var roligt. sedan kom sheila och hennes robert..dom två är söta ihop, som två pigeons..
nu ska jag sova, gott folk. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0