Allt vad du vill att andra ska göra för dig

Idag känner jag mig jättefin i min vita klänning med gulddetaljer..det är godis för själen!

nyss var det tipspromenad i skolan som butikklassen ordnat..och melissa höll tal, jag vet att det är töntigt men jag blev så STOLT! jag menar - jag bor i samma hus som den där kändisen! hehehe

jag satt med ett gäng och åt middag och det är inga som jag direkt brukar umgås med och då var det en tjej som visade sin tatuering på magen och jag sa - Gud, vad snyggt! för det tyckte jag verkligen men hon gav en sådan diss-blick att jag blev så förbannad..VAD är det för fel på vissa personer!
sen blev jag förbannad på samhällen då det var en tjej som jag i normala fall tycker är schysst som är för dödsstraff och att aga barn! nu är det klart, hon vet ju inget om mig men man ska nog var lite försiktigt vad man säger för man vet aldrig..

sedan berättade jag för mina lärare idag att jag inte mår så bra och ska söka hjälp för det, jag tror det är bra för dom att veta eftersom jag inte alltid klarar av dagen.

men bara för att avsluta detta inlägg positivt - JAG ÄLSKAR MIN KLÄNNING! känner mig som en prinsessa i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0