Not lonely, just alone

Vi har småflug invasion här i huset. Dom är överallt. I skåpen, kylskåpet, slasken...äcklig äckligt..
idag var vi i staden och handlade godis. då mötte vi kusin jan och hans familj. de har två små ungar varav den yngsta heter hanna (som jag hihi). men jag tycker det är så jävla jobbigt att träffa släktingar, känner att jag inte har så mycket gemensamt med dom..eller så är det så att de påminner om ens förflutna..i vilket fall som helst så har jag lärt mig att hålla mig undan, det är inte många som klarar av sådana som jag, sådana som inte ställer sig i ledet och ler snällt som dockor. nu har mamma besök av en tant som allvarligt talat ser ut som en karl..mysko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0