Dag 6

Sjätte dagen och redan så känner jag ilskan bubbla och slänger längtansfulla blickar mot söder. Det här kommer allvarligt talat inte gå alls. Det strider mot all naturens lagar att ha tre kärringar instängda i en tvåa. Det går bara inte. Jag kommer förvandlas till mördare av det här. Eller möjligtvis självmördare. Måste-här-ifrån

Jag drömde en märklig dröm inatt. Jag var tillbaka på högalid och skulle gå och äta. det var en lång kö som sträckte sig bort till järnvägsspåret. Jag gav upp efter ett tag och gick in i matsalen för att hämta vatten. då började jag prata med en kille som också gick i skolan. när jag vaknade upp så hade jag fått ett sms från tanja! mycket märkligt..måste slå upp i drömboken och kolla efter..

Nu ska jag gå och fingra på knivar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0