Årets födelsedag - avklarat

Idag fyller jag 21 år. Men om du drar av runt tio år så får du min verkliga ålder.
Men det har varit en dag med sång, presenter och galenskap. Jag kom precis hem nu från bäckaby då vi fikat på ett jättemysigt ställe. nu ska vi fira mer här hemma. jag har gjort en amy winehouse - frisyr och det gick bra, så nu ska jag köra på det här..

Jag fick i alla fall ett par svarta byxor, en mp4, örhänge, pengar, boken harry potter och de vises sten, badlakan. Och jag blev jätteglad! har fått en massa fina sms med så över lag är det en fin födelsedag, min tjugoförsta. Sen har det varit lite familjeproblem men det får man räkna med i en sådan störd familj. En älskad men störd familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0