All you need is good wine and good company

Idag har det varit en genomtrevlig idag. Förutom en äcklig bajs-dröm (tänker inte gå in på det) så har det varit en fin dag. En av min bästa vänner var på besök, vi pratade över en pizza och utbytte presenter. Jag fick boken Harry Potter och de vises sten och blev GENOMLYCKLIG! av mig fick hon bara ett kort, har ju lite ont om cash nu så jag måste bara råna en bank först så kan jag handla till henne och alla andra som fyller år de närmaste månaderna.

Sen så sms`ade jag lite med en tjej som jag lärde känna i kalmar som jag tycker bra om, vi är läskigt lika när det gäller erfarenhet av livet. Det är märkligt ibland vad världen är liten och hur lika vi egentligen är varandra. På gott och ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0