Ris i postlådan

Det är som jag alltid sagt, varför åka till storstäder när allt galet händer i småbyarna. dom senaste dagarna har varit galna här (läs våldsamma) med hot, bråk och smutskastning. jag är mer än trött på eländet och vill flytta NU!
just nu är jag så arg att jag inte ska skriva om händelserna så det får komma senare..

men jag har en annan sak att berätta.

min hund Disa, som vi alla trodde var på smällen, var inte på smällen (tack gode gud) utan hade livmodersinflamation. hon rasade i vikt, lekte inte, åt inte, fällde en massa hår och jag var vansinnigt ledsen eftersom det inte var så länge sedan selma dog. men vi åkte in med henne till växjö där hon opererades och fick stanna två nätter. nu är hon mycket piggare med ett snyggt ärr på magen och en halv livmoder i kroppen, så nu blir det inga valpar alls.

thats all folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0