Mamma Mia i stekhet biograf



Var igår med Jennie och såg på filmen. Det var fullt i vetlanda-biografen (runt 150 pers) och vi satt tätt ihop och svettades. Men filmen var helt otroligt underbart! Jag är ett STORT fan av bollywood och den här filmen var lite bollywood. amanda seyfried sjunger helt otroligt, de andra var inte riktigt i samma nivå. det var härliga dansscener, en scen där Donna sjunger The winner takes it all med förtvivlan i sitt ansikte är redan en av mina favoritscener. Den är klart sevärd, jag lovar att du går runt med ett leende efter att ha sett den. Sen är det första gången någonsin som jag varit med om att man applåderar i en biosalong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0