Ge mig vinter och snö så jag slipper att dö

Det är alltså 22 grader ute i luften här i höglandet och det är varmt Varmt VARMT! Och undertecknat lider av hudskriftssyndrom och har alltså en känslig hud. Med andra ord - jag tål inte solen så där jättebra. Inte så att jag behöver klä mig i rymdkläder när jag ska lämna hemmets trygga vrå men jag kan inte vara ute så länge utan att må pyton. Det är på sommaren som jag borde åka på semester till Svalbard. Men för ni andra normala måste vädret just nu vara underbart! Tänk att ligga ute med en iskall fanta och några skvallertidningar på stranden och bara njuta!
Och endå, likt förbannat, får man reklammail om resor till solen i Hawaii. Vad är meningen med att lägga ut en massa pengar och bidra till miljöförstöringen för att åka till solen i Hawaii när solen är på hemmaplan?

Stockfoto - synhåll,  palm,   träd,  apa,   strand,  malaysia,   asien. fotosearch  - sök bilder,  foton och illustrationer

Ett litet ps
Jag är inte så jätteförtjust i USA men äntligen har L.A gjort något bra för miljön genom att förbjuda plastkassar. Ett litet steg för förändringen mot det bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0