Foppa-tofflor och Insektsdödare

Tillbringade en hel dag i Vetlanda igår med min kära syster som tatuerade sig för tredje gången (jag är fortfarande bara på en enda). Sedan köpte vi varsin stor glass med våffla så pointsen bara försvann iväg. När jag kom hem insåg jag att jag blivit utelåst..suck..dessutom satt saga inne själv och det var ju inte så kul..

idag så spenderades ytterligare en dag i Vetlanda (nej, jag har inget liv). gick i klädaffärer för att få lite inspiration för höstinköp. ska nog till löddeköpinge och handla i augusti. köpte också "Harry Potter och fenixorden" av födelsedagspengarna jag fick av mamma. Inne i affären hade de ett jätteroligt tennisrack som ska döda insekter med elchockar, leksak för vuxna! jag vill ha!

Appliance AIV7

En sak som jag tänkte på när jag gick där var att det finns många foppa tofflor som vandrar runt i världen (eller är det just i vetlanda de samlas). Varenda gång jag möter någon i tofflorna så är det som att möta någon ur en hemlig organisation, typ som frimurarna. man ger varandra en menande blick och ler lite grann. det är intressant.
Har faktiskt beställt ett par nya tofflor då dom jag köpte förra sommaren börjar bli lite slitna. dessa är i ballerina modell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0